02 July 2009

bbQ 28 June 2009

Ny kali kedua aku n membe membe wat bbQ taon ny... sebelum ny dyolang deh wat gak tp aku xjoin sbb deh hal la.... Actually semalam (27/6/09) bufday dikda, so! kpala skina yg sentiasa suke plan, ktolang wat la bbQ ny tp xsume member ktolang ade n yg penting skina yg plan pown xdeh. Meresap jeh sowg sowg an dy xdtg.

Ktolang mula baka baka lam kol 6 cam uh larh. Mase ktolang nga syok syok kipas ayam deh bunyi siren bomba. Zai excited lambai, sekali bomba uh dtg tart lorong uma syieda uh. Peh lagi sowg sowg da takut+pelik. Rupa rupanya umah jiran syieda n membe sekelas tyra n dikda terbaka. um, klo klo tuan umah uh deh terbaca, aku maw cakap aku simpati sama ko la ye. . pas da nenok nenok, ktolang sambung blek baka baka yg ktolang tinggal an td.

Tapi an ta taw nape bbQ kali penat glew bley. cam kejap jeh ktolang wat bbQ kali ny. Tp klimaks yg besh glew ble mimie n yaya dtg. dyolang dtg twus baling telo n tepung tart sume olang. Dikda n zai r cian kena telo. dikda kena sampai 2 biji. haha. . . Tapi yg penting aku, wanie n yana xkena tepung o telo pown.hehe. . Pas uh mimie kena blek telo. sampai 2 biji uh. 1 zai yg baling n 1 g dikda. n sume uh aku yg plan. haha. .klo mimie baca jgn mara yup. pas uh syieda n yaya plak yg kena telo n tepung. . . haha glew besh. .

Pas uh tyme mkn mkn plak. . . pas mkn mkn ktolang gy amek gambo plak. . .t aku post an sekali gambo gambo uh yup. . . da penat r maw tulis. .sori yup gambo gelap. .hp aku xdeh flash. luv all my fwen. . .































3 comments:

  1. haha, alaa leks aa, aku tadtg pcl ade hal. ny mmg plan aku, saje2 jeh plan bbq tapi aku yg tak dtg. haha.

    ckp sikit, cpe yg nyirap kat aku, heshh brani sungguh! HAHA.

    first of all aku nk bilang, sory gile2 pcl tak dtg. aku ade hal la nokk. ekeke. lagypon kalu aku dtg, gerenty aku lari pecot pcl takot gn tepong, lagy2 telo! haha

    secondly, aku nk ckp kat dida hapy belated birthday my bf! hahahaha..
    then, pdn muke kaw, make mu dale2 telo 2 bijik tuh. ahahks!

    then pdm muke gak laa kat sape2 yg kene telo gn tepong. congrate to mira, yana and wani yang dapt escaped drpd kene mende2 alah uhh. korang pon da jadik cm aku, takot gn tepong!! AHHAKS!

    ermm, tuh jela yg aku nk comment!
    finaly, ready for the next party oke. yeay!

    :D

    ReplyDelete
  2. ye skina!!!!

    sume olang meresap sama ko taw!!!

    next party klo ko xdeh gak mmg kena r ko. .

    haha(*_*)

    ReplyDelete