20 August 2011

test account :((

hari ni aku test 2 account :( nothing to say la blogger ,gua punya la huru hara buat test hari ni macam ape .nak buat test account yang kena guna calculate tu bole aku TAK BAWAK kan !aishh korang boleh bayangkan tak macam mana aku jawab test tu .kira manual bro !adoiii sakit sakit .menggigil aku buat ..

time tu aku cuma main psychology je sebab tak nak panik kan .kalau aku da panik memang aku tak dapat kira betul la sebab nak cepat punya pasal ,korang boleh bayangkan tak ,nk kira peratus la itu la ini la semua guna manual .calculate TAK ADA .aishhh huru hara hidup aku tadi .

at last aku punya account imbang la ,agak lega la jugak time tu TAPI bila keluar dewan tanya member lain .imbang aku dengan diaorang lain kan .aishhh da start balik dedoh aku .

sekarang ni aku da tak boleh buat ape da .redha je la .ni buat peringatan dekat aku and korang jugak ,lain kali kalau ada test prepare dari malam ye .jangan buat keje last minit :(

wish me get good result :D

No comments:

Post a Comment