15 January 2012

Happy Belated Birthday My Dear Gemuk :)

Nur Syazana Adilah
Nur Syazana Adilah Mohd Norzehan :)

happy birthday gemuk :D may ALLAH bless you and get happinesss forever :)

dalam satu hari ,dua kali diaa kena serang dari kami kami kami .HAHAHAHA .mula mula makan minyak ,hahaha kesian gila ,aku yang dekat dengan diaa pun macam nak muntah bau minyak bercampur bedak dan air .hahaha .

and tak pasal pasal diaa basuh semua cadar selimut and sarung bantal .ade ke ,birthday girl tidur awal ,huh itu makan diaa :D

hahahaha .sampai nak termuntah diaa :D

peace yow .memberHEBAT

hadiah pertama dari ktorang ye gemok <3

malam hari pulak ,peperangan kedua bermula .HAHAHAHA .kali nih lagi syok ,sebab ramai sikit kan . aku ama and sol tipu diaa cakap cik adly nak jumpa sedangkan tak ade pon .hahaha .diaa da takot bagai .

malam tu mula main telur and tepung je .time tu aku bersih lagi ,kena tepung sikit je TAPI bila cake da naik ,abes muka aku kena cake .TERIMA KASIH KAK SU sebab start main cream cake and aku orang pertama yang kena TAPI lepas tu zana la paling teruk .HAHAHA kesian ya kamu :D

yang paling penting mok touching bila cake naik .siap nangis lagi .HAHAHAHA .sweet kan kami .wekkkk .hahaha :p

da la malas nak taip .hehehe .lain lain cerita gembira biar je la simpan di dalam hati .HAHAHA .ayat diaa mintak kaki nih :p jum tengok gambo .heee :D


kila kaksu zana aku iza ali sol kaklisa ama :)

yeahhh syok gle ! tepung telur cake !!! :)

cake comel :) pandai ama pilih :D

again ! birthday girl <3

p/s: thanks to sol ,ali ,sali ,kak su ,kak leesa ,syakir and member diaa ,kila and iza :)
congrate to ama :) we did a great job dear even its not like what we want <3

2 comments:

  1. siot la korang..huhu..kesian tawu tak aku..tudung aku..baju aku..telur tak ilang2..hukhuk..tapi..tapi..thanx for everythng..siot wat ak tacing..haisshh..

    ReplyDelete