06 July 2012

miraHEBAT !!! :D

" miraHEBAT ? apakah ?wehhh mira ! kaw nak bangga diri keh ? ishhh perasan gila ! weh tak yah nak gedits la wehh " hahahahahaha .tu semua ape yang orang cakap bila aku cakap miraHEBAT :)

kenapa miraHEBAT ?korang tahu tak berapa banyak perkataan positif or negatif yang korang cakap dalam sehari korang hidup ,berapa banyak perkataan negatif yang korang sebut dan berapa banyak perkataan positif yang korang keluarkan ? tak tahu kan ? so ,sama jeh la dengan aku .aku memang tak SEMPURNA ! so aku tak tahu dalam satu hari tu aku ada cakap perkataan negatif atau positif .

miraHEBAT ! bagi aku adalah satu perkataan positif yang aku cuba tanam kan kat diri aku .at least ,dalam satu hari yang PASTI nya aku ada sebut satu perkataan yang POSITIF .betul tak ?

benda nih macam physiology la jugak kan .kalau hari hari kita sebut perkataan yang sama dan perkataan tu positif ,tu pon boleh bagi effect yang baik kat kita kan :) so lepas nih carik lah satu perkataan yang positif untuk diri korang ye :D

cik miraHEBAT and cik saliHEBAT <3

No comments:

Post a Comment