31 August 2012

Happy Belated Birthday :3

Assalammualaikum :)

Happy Belated Birthday my sweet ,funny ,best ,great and everything friend. may ALLAH bless you always. sayang kaw sangat sangat :3

no present from me to you but we just can give you a surprise and cake. only that :( sorry :)

























birthday cake :D


gemok ! happy belated birthday :) sayang kaw sangat sangat sangat <3 p="p">
bila aku tension gila sampai rasa tak ade senyum ,nak ngis jeh ,mesti aku ingat kaw :) bila call kaw ,bukannya cete ape masalah aku TAPI cete benda lain .bila kaw gelak ,aku ikot gelak ,sebab dengar kaw gelak ! hahaha .kaw gelak kan omey omey gitu ... ngehhh ngehhh .

lepas call kaw baru aku akan oke :) baru boleh buat keje ,baru bole pikir rasional ,walaupun kaw tak bagi pape nasihat pon .hahaha .gelak dengan kaw jeh ,terus mood aku baik .hahaha .bagus betol kan :D

kalau tengok bulan cantik mesti ingat kaw ! kita kan sama sama suka tengok bulan .hahaha kelakar :p

btw ,tahniah atas perubahan :) semoga kekal dan kaw happy ,berbahagia ,berjaya dan dapat carik boyfriend yang tak buat kaw bosan :D

SAYANG KAW SANGAT ! :)

miraHEBAT :p


No comments:

Post a Comment