31 December 2013

Segalanya 2013 :)

Assalammualaikum :)

Lagi 3 jam tahun 2013 akan berakhir dan kita akan menyambut tahun baru masihi yang baru. Selama 2013 nih, aku sangat tak menyepat nak mengUPDATE blog nih. haihhh sadis taw :(

ape yang aku lalu 2013 ialah STUDENT LIFE. hmmm, Alhamdulillah selama 2013 nih , aku da lalui 3 sem iaitu part 4, part 5 and sekarang nih aku tengah sem terakhir, part 6. doakan aku grad on time dengan keputusan yang cemerlang ye :))

dari 19/10 - 30/10 aku ada karisma. karisma kali kat UiTM Dungun, Terengganu :) permulaan latihan pusat, tak best sangat sebab aku demam dan tak banyak cakap pon. aku banyak dok sensorang dari bergaul. even kat bilik pon, aku buat hal sendiri. kesian kak sue, ama dgn mok zana, mesti dia terasa. Tapi yang lagi best, hahahahahaha (gelak dulu), aku moody, org lain selain kak su ,ama dgn mok yang terasa sampai cakap aku berlagak and buat muka. haihhh ape la masalah. sebab aku sorang effect satu team. haihhh ape pon tak boleh tapi at the end aku da makin rapat dengan bebudak baru ,ha baru tahu perangai gila gila aku kan. hohoho. 

time nih, first game lawan Pahang ,aku menang, game tak berapa cantik tapi aku confident sikit la. game kedua lawan Kelantan, game tak cantik langsung and confident pon tak ada. lepas game kedua, aku injured teruk. dua dua kaki bengkak and benda paling best time nih, aku nak cakap, aku SAYANG gila gila kat kaksu, ama and mok sebab aku susa sangat nak bergerak time nih sebab dua dua kaki bengkak. nak tahu bengkak mcm mana. ha tengok nih.

nih kaki kiki aku. teruk gilos. sakit berdenyut denyut taw. haihh

nih pulak ,kaki kanan aku. kat buku lali bengkak gila. 

balik dari dungun, pi klinik Faizal buat x-ray, tup tup, retak rupanya kaki kiri aku nih. hampeh. hadiah terbesar karisma kali nih. hahaha

hi :) saya, Noorazmira Azaikiak hanya dapat menyumbangkan pingat gangsa untuk Karisma 2013 :( sedih tapi Alhamdulillah. lain kali aku akan buat lagi baik. In Sha Allah :)


masa nih, aku tak boleh jalan, actually, bole jalan tapi kena berpaut pada ape ape sebab sangat sakit bila pijak tanah. Kaksu, ama and mok la yang saba membantu aku berjalan, ambil itu ini, support da sebagainya. huk :( sobs sobs :'( sayang dyorg sesangat. dyorg sangat menganbil berat taw.


sayang mamo, sayang mok, sayang kaksu. sayang sesangat :*
jangan lost contact ok :( if you have any problem, let me know baby, i'll help you whatever it is. muuuuaaaaahhhhh take care buddies. kat mana pon korang pergi, doa aku sentiasa mengiringi korang :*  love all so much ^_^



27 March 2013 (sama birthday dgn pokda ayan), aku dapat lagi sorang hero dalam hidup aku. bole mewalikan aku dan juga yang akan aku berharap di masa hadapan. Aqyl Farykarl Bin Azrul. Baby kedua angah, comel, kuat nangis, manja, nak orang sentiasa ada kat sebelah kalau tak nangis. muahhh. be good boy ok sayang. jadi anak yang soleh, anak yang boleh meringankan beban ayah dan ibu, anak yang selalu buat ayah dan ibu senyum dan semua orang bahagia. muuuahhhhh love hug - ucu :*

with Aqyl Farykarl dan Mamo :*

tahun 2013 jugak, aku menyambuthari lahir yang ke 20 tahun. ohhhhhhhhh da masuk puluhan da aku :( semakin hari umur semakin meningkat makanya perlu la semakin banyak amal ibadah. mari sesama kita bermuhasabah diri ye :) selama 20 tahun aku hidup di bumi Allah nih, da banyak kali aku pi fun fair tapi tahun nih la untuk pertama kalinya aku berjaya mengalahkan ketakutan untuk naik game game yang ade kat situ macam buaian, roller coaster and top gun. fuh fuh. seram nyahhhh. thanks to Mok Farali, farahim and as yang invited aku join dyorg :) jum tengok gamba yok :D

with them kat atas flying swing. best gilos, tak takot langsung. hikhik


roller coaster :) tak best sgt. tak mencabar tapi ok la, fun jugak la. hehehe :)


ok ! this is the flying swing :))


with as kat atas top gun. hikhik. syiokkkk ^_^


this is top gun ! hahaha best, duduk kat atas tu, kepala kat bawah kaki kat atas. hahahaha. mok farali, muka sampai pucat abes, taknak naik benda nih lagi. hehehe.

hmm, tu je kot aku nak cete. ada banyak lagi tapi kalau nak cete semua, tak cukup masanya. hehehe. Alhamdulillah, 2013 tahun cemerlang aku dan In Sha Allah, tahun baru 2014 akan terus cemerlang dan gemilang dan diredai Allah SWT. 

kepada semua, maaf jika ada sala silap pada tahun 2013 nih. harap kita semua dapat buka buku baru 2014 untuk menjadi lebih baik, cemerlang dan diredai Allah SWT :)

Semoga berjaya dan bahagia selalu ^_^

Assalammualaikum semua. salam tahun baru 2014 :))
Noorazmira Azaikiak
Diploma in Investment Analysis
UiTM Segamat, Johor
miraHEBAT - hidup sentiasa berfikiran positive dan HEBAT selalu ^_^











No comments:

Post a Comment