11 March 2011

Busan :’(

Dalam dunia ni ,tak kan ada seorang pon orang yang tak pernah rasa boring atau tak ada mood .semua orang akan rasa macam nak buat sesuatu tapi semua benda yang kita nak buat tu macam tak seronok je .hm ,sebenarnya itu la yang aku rasa masa aku tengah busan sangat .nak tengok facebook pon macam da tak best TAPI setiap orang mungkin ada cara untuk hilangkan rasa busan tu .mungkin pegi shopping ,karaoke dan lepak dengan member .

Tapi aku lain ,kalau keluar dengan member pon ,nanti mesti aku tak banyak cakap .nanti member member aku yang boring .HAHA .benda yang aku akan buat masa busan ialah call orang macam member member la .haha .pelik kan ?kalau keluar diam tapi call boleh cakap pulak .HAHA .aku pernah top up RM10 ,aku gayut dengan member aku sampai abes top up tu .gila tak ?HAHA (*_*)

Masa boring aku suka jugak baca buku yang member member aku kasi masa aku nak pindah johor dulu .bila aku baca buku tu buat aku ingat semua kenangan aku dengan diaorang .rasa busan aku betul betul hilang lepas baca buku tu .hebat betul buku tu kan .HAHA .


(buku yang paling aku sayang .walaupun tak nampak macam menarik pon tapi kat dalam dia sangat sangat la menarik :D)

No comments:

Post a Comment