23 March 2011

result SPM :)

hari yang budak budak SPM tunggu sejak 2 minggu yang lepas .hari keputusan SPM diumumkan ...........

bila aku dapat tahu result nak keluar je ,aku punya lutut da longgar .takut sangat sangat sampai tak boleh tido .alhamdulillah keputusan yang aku dapat agak memuaskan walaupun tak la cemerlang mana .sekurang kurangnya aku dapat mencipta sejarah baru dapat family aku sendiri dan buat mak bapak aku senyum je sehari ni .tu la satu satu nya benda yang paling aku bangga :)

aku nak ucapkan tahniah kepada student SMKTUN yang berjaya mendapat straight As and yang berjaya dapat result yang cemerlang .tahniah jugak dekat student 5 RC 2010 and semua cikgu cikgu SMKTUN :)

tahniah tahniah tahniah (^_^)

***thanks to kak ikin sebab belanja makan pizza malam ni :)
***esok nak tuntut kat mak belanja makan kat luar .HAHA

No comments:

Post a Comment