16 February 2012

doakan :)

Perancangan :)

sekarang nih sibuk sangat ! banyak benda yang tengah fikir and buat .benda yang aku kena buat untuk Kelab kesayangan aku and kelas kesayangan AND final !!!!

benda benda nih penting sangat dalam hidup aku .perancangan yang aku and yang lain lain tengah buat untuk masa akan datang .

aku and member kelas tengah dalam satu projek nak buat sesuatu yang mungkin dapat menyatukan hati semua budak investment part 2 .hal nih pon buat aku risau sangat ,kalau kalau semuanya tak jadi macam yang da dirancang.

lain ,pasal kelab .aku harap keje yang aku buat tak sia sia dan menjadi macam yang dirancang .benda nih semua ,pertama kali aku buat so aku rasa takot sangat sangat sangat .takot tak jadi ! ;(

doakan semua perancangan nih menjadi ehhh dan tak ade masalah ataupun terjadi benda benda yang tak diingini .memang aku sangat sangat memerlukan doa dari semua orang .

sayang semua <3
terima kasih membaca :D

No comments:

Post a Comment