10 February 2012

no tittle here :DD

~ kahwin ~


apakah ?kahwin ?hahaha .aku teringat miss zurina aka fasi aku masa modul part 1 sem lepas .diaa ade mention pasal "orang masuk u (universiti) ni ade 2 sebab .sebab pertama ,nak capai cete cete and sebab kedua nakkk carik jodoh"

korang boleh dapat tak apa yang aku cuba nakkk sampaikan .HAHA . actually ,semalam aku dengan cik SALI duduk borak borak .sekali aku tiba tiba tanya sali pasal benda nih .HAHAHAHA .PELIK TAK ?

aku terpikir ,betol ke statement miss zurina tu ?hahaha .saje ehhh nak serabut kan kepala .tak sebenarnya ,cuma nak dapat kan kepastian .AHAHAHAHA .

aku pon teringat jugak kat mak aku .diaa selalu cakap ,"kawan lama lama pastu tak jadi pape kan buang masa ,baik tumpukan kat belajar je ,nanti da keje dapat orang yang lagi bagus ,da tentu ade keje"

huh !! nih lagi satu statement yang aku tak pernah lupa TAPI aku kan DEGILLL .hahahaha .but now ,NO COUPLE BEFORE GRADUATE !! Insyaallah :)) itulah matlamat sekarang .ramai member lelaki ,tapi semua MEMBER .member oke ! to my dear friends ! stop make a nonsense gossip :p

lagi satu ,dekat facebook aku sekarang ,ramai jeh mention pasal kawin awal macam zaman dulu dulu .korang suka keh kawin awal ?aku rasa ,orang dulu kawin awal sebab perempuan selalu nya tak belajar tinggi ,senang nakkk jaga ,kawin kan jela .oke !! nih pendapat jeh ,jangan marah nahhh :D

and zaman sekarang semua perempuan nak cipta kerjaya sendiri .ada keh istilah kawin muda sekarang nih ? :)

btw ,baru jeh kejap tadi ama and sol bercerita pasal kawin ,sorang lepas dapat diploma nak tunang ,sorang lagi umur 22 da nakkk kawin .hahahha .macam macam .tapi apa apa pon ALLAH da tulis yang terbaik untuk kita semua .tunggu dan REDHA je la jodoh and ketentuan-NYA :))

salam sayang untuk semua:

NOORAZMIRA AZAIKIAK
DIPLOMA IN INVESTMENT ANALYSIS
UiTM SEGAMAT ,JOHOR

<3


No comments:

Post a Comment