14 March 2012

esok *_*


esok paper final aku start ! sumpah hati aku tak sedap betol !

takot sangat sangat ! tak macam sem lepas .aku lek lek jeh :|

esok start paper BEL .even bel orang cakap senang ,aku stilll takot .

carry mark semua memang tak menyenangkan hati .aishhh takot .

YA ALLAH ,BANTU AKU YA ALLAH :'(

date paper:

15/3/2012 bel 260
16/3/2012 ctu 151
19/3/2012 eco 162
22/3/2012 qmt 181

BMD 101 punya subjek tak ada final paper TAPI still masuk kat pointer .laoshi amek markah kat semua assigment ,Video ,Scrip ,test ,listening and speaking test.
benda nih nampak macam mudah TAPI hanya orang yang amek jeh tahu :|

lagi satu kokurikulum ,even benda nih nampak senang jeh nak dapat A TAPI .......................
mok zana jeh tahu :|

korang doakan aku ehh ....
doakan member member aku jugak .....
yang penting doakan hati dan kepala aku tak sesak .
da bape hari aku tak boleh tido malam
kesihatan pon tak baik sangat nih (masalah besar nih !!)

thanks semua :)

ASSALAMMUALAIKUM :)

No comments:

Post a Comment