17 March 2012

no tittle :)

Alhamdulillah dua paper da lepas .nak cakap lega sangat tu tak jugak .result nanti lagi la takot kan TAPI oke la sebab da tak payah pikir lagi kan .

lagi dua paper yang betol betol gempak ,betol betol menyesakkan ,betol betol menakutkan aku kena amek hari isnin and khamis minggu depan .doakan taw :))

nampak tak meja budak bajet belajar nih :p
serabut gila ! macam kepala aku serabut nih ..

sebenarnya niat tulis entry hari nih sebab nak cakap yang aku tak boleh tidur malam .tidur kejap jeh mesti tersedar tersedar .lepas tu da dekat dengan subur baru nak lena .geram betol .dua hari berturut macam tu ,sakit betol kepala tak boleh tido .

hari ketiga ,beberapa jam sebelum tidur ,aku amek pil selsema .pil selsema kan dikenali sebagai pil yang sengat MENGANTOK kan so itu la cara nya aku buat untuk tidur :p

so malam tadi ,malam kedua aku makan pil tu lagi .tidur lena jeh sampai tak ingat pagi daa :) TAPI malam nih tak amek lagi kot sebab takot ade side EFFECT plak :)

tapi pil selsema tu memang mujarab betol la .korang ! jangan ikot plak taw :D

isnin and khamis nih aku ade paper lagi .lepas tu , MERDEKA !!! untuk 2 bulan :) dekat sesiapa yang tengah paper or untuk paper lepas lepas nih - ALL THE BEST ! ALLAH BLESS YOU ! <3

semoga kita sama sama berjaya :)

sentiasa ingat orang lain dalam doa kita ,sesungguhnya orang lain juga akan ingat kita dalam doa mereka ,nescaya ALLAH itu maha adil kan :)

selamat berjuang semua :)

with love - mira <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment