24 April 2010

Hang Out !






fuhhh syok seyh malam ni .hang out dengan membe membe aku .kitaorang saje jeh nak celebrate bufday membe kitaorang ,ekin !dyorang a yang plan tapi plan last minit sebab boring tak ade pape nak wat malam tu so dyorang plan la nak wat makan makan untuk ekin sebab kebetulan bufday ekin baru jeh lepas bape ary .

kitaorang sempat beli kek jeh .yang lain xsempat nak wat pape .hehe .sori ekin ktorang punye celebrate bufday kali ny tak meriah sangat tapi kitaorang just nak ko tahu jeh yang kitaorang sentiasa egat and appriciate ko as membe kitaorang ok !hehe .

membe member aku ny kalau janji senang jeh cakap tapi nak tepati nye Ya Allah punye la susah .haha .malam tu janji pukul 8 da kumpul tapi hampeh !malam tu jugak kate sowong sowng kena balik awal tapi aku punye malas nak balik rumah .last last pukul 11 baru aku balik .haha .ade jugak yang balik pukul 1 pagi .tu lagi a tak bole bla .haha .ok da malas nak taip .aku nak share cket gambo malam tu ehh :)

No comments:

Post a Comment