30 April 2010

Membe / Kawan !

Telinga aku selalu dengar orang cakap `kawan senang , senang je nak dapat tapi kawan susah , susah sangat nak dapat ‘ . aku tak tahu nak buat kesimpulan macam mana pasal benda tu . :((

Dulu aku ade membe baek . mana ade aku mesti ade dia . memang orang selalu cakap kitaorang ni macam belangkas la . kitaorang membe dari darjah tiga sampai darjah enam . tapi kitaorangnya persahabatan terputus secara mengejut .

Raya pertama tahun 2005 bersamaan 3 November 2005 . tarikh yang tak mungkin aku lupa . hari aku hilang kawan baek aku . dia meninggal sebab penyakit yang tak dapat di kesan awal . hari ni aku teringat kan dia . aku terasa rindu sangat dekat dia sebab bagi aku susah nak dapat membe macam dia .

Aku terigat macam mana dulu masa dekat sekolah rendah . dia selalu sedaya upaya ajar aku mathematic sampai aku bole buat . matapelajaran paling aku benci dulu tapi sekarang da jadi matapelajaran paling aku suka . akhirnya aku berjaya dapat A dalam UPSR tapi sayangnya dia tak sempat pon tengok aku dengan dia punye result . Ya Allah rindunya dekat dia . Al-fatihah untuk arwah Nazurah J

No comments:

Post a Comment