18 April 2010

Update wow (^_^)

Fuhhhh .lame nye hai tak update blog ny .busy sikit a .2010 !banyak seyh benda yang aku kena wat dalam tahun ny .paling penting umur aku da beranjak setahun dan tahun ny jugak aku akan duduk peksa besar .ape lagi SPM a .takut wok !hm , aku nak cete sikit ape yang aku da wat dalam tahun ny .

Ok ! akhir bulan dua ary tu aku dengan membe membe aku ade wat birthday party .syok abes !huh ?birthday sape ?hm ,birthday member kesayangan kitaorang a sape lagi wani .haha .klo nak tahu cete lanjut bole tengok blog ny : badebadesisters.blogspot.com .

Selain itu ,haha .ayat dy .tahun ny aku nye membe membe da tuko name group kitaorang dari fourteenSYGS (14SYGS !) kepada BLOODSISTER (BS) .hm , ok tak ?aku rasa aku suke sangat dengan nama tuh dan aku harap lepas ny tak deh la tuko name lagi .hehe .

Aku nak cete pasal pengalaman aku dalam tahun ny plak .hm ,banyak benda yang aku belajar pasal kehidupan .haha .ayat dy tak bole bla .ape yang aku dapat dari semua yang da jadi ialah aku tak boleh terlalu sempurna !haha .pelik an tapi itu la kenyataannya .hakikatnya aku seorang yang suka paksa orang buat sesuatu yang orang lain tak suka walaupun benda tu baek untuk dyorang .haha .paham tak ?hehe .tak pe la kalau tak paham .agagaga .dalam tiga bulan yang lepas dari semua perkara yang terjadi aku merasakan yang aku ny seorang LALANG walaupun tak de sape yang cakap .dalam masa tiga bulan ny jugak aku menjadi seorang yang sensitif ,pemarah dan pembenci .haha .mungkin yang rapat dengan aku jeh yang tahu sebabnya kot .hehe .

3 april ary tuh family aku wat kenduri aqiqah untuk anak buah aku choki (nama gelaran .haha .) dan yasin hajat untuk aku nye peksa .penat gle ary tuh .aku tak sangka group yasin mak aku ramai .haha .terkejut seyh !aku jemput semua membe membe aku tapi yang datang zai ,yana dengan ekin jeh .yang lain sume ade hal masing masing .kecik aty la jugak sebab dyorang tak cakap sori .haha .cam geli .tapi pape pon majlis tuh berjalan dengan lancar .alhamdulillah (^_@)

Cuti sekolah bulan tiga ary tu aku gerak angsana dengan zai ,sakina n mimi .syok seyh !dapat jumpa MR (bukan nama sebenar .haha ) .dy ade pertandingan silat dekat situ .so !aku amek la peluang pegy jumpa dy kebetulan waktu tu aku ade banyak barang kena beli dekat angsana tuh .so !sambil menyelam minum air la .hahaha.

Ishhh panjang nye hai aku tulis untuk post kali ny .mesti orang kate blog wat peh tulis panjang panjang TAPI ade aku peduli !aku punye blog .aku punye suke la .haha .ok la .jumpa di lain post .ily all J

No comments:

Post a Comment