26 June 2011

baru part one or sebulan lebih je masuk sini aku da dapat jawatan dalam satu kelab .hebat or tak korang rasa ?act ,aku dengan zana dapat jawatan dalam kelab yang sama .zana dapat pegang jawatan EXCO MULTIMEDIA and aku dapat jawatan NAIB SETIAUSAHA .haha kelakar tak ?

aku da la tak pernah buat minit mesyuarat and real report ,sekali aku kena buat kat sini, tak nak macam huru hara pulak aku kan .tapi nasib baik aku ade setiausaha yang agak ok ,yang nak tolong aku betulkan report tu .

kerja zana best giler, dia kena buat facebook and update blog je .ishhhh mentang mentang budak CS ,senang je dapat exco tu .HAHA :))

Kerja aku semakin hari semakin bertambah tambah and aku rasa nak balik JOHOR macam tak sempat je.aku takot aku tak dapat siapkan kerja yang bertimbun timbun tu .tapi kat sini aku agak tension sikit sebab malam sentiasa ade aktiviti .kalau tak pergi ,tak dapat kupon then susah nak dapat kolej sem depan .aihhhh pening kepala aku .dekat sini susah nak tengok aku tidur sebelum pukul 12 .paling awal aku tidur pukul 1 and paling lambat pukul 4 .giler tak ?

ok la korang ,tu je aku nak certa kat sini pagi buta ni .aku update ni pun baru lepas buat quiz kat i-learn bersama sama salina and alia tetapi mereka mereka telah terbongkang tidur di atas katil dan lantai .haha .

muahh muahhh .rindu sama mak punya asam pedas ;(

No comments:

Post a Comment