15 June 2011

uitm again :)

Minggu ni masuk minggu ke empat aku da duduk kat uitm ni. Aku da dapat selesakan diri aku kat sini .nasib aku baik sebab dapat room mate yang sangat sangat ok. Nama dia ZURINA BINTI ADNAN :) HAHA saje nak promote nama ni :)

Aku panggil dia, kak zu TAPI member dia tulis nama dia kak ZOO .haha .tapi dia baik sangat taw ,dia kasi aku banyak sangat buku sampai sem dua punya pon dia kasi .aku nak bayar tapi dai tak nak .so !aku memang kena bersyukur gler gler a .Dia suruh aku doakan dia berjaya dan bahagia je ,dia tak kesah pasal duit tu semua .aihhhh nasib aku baik la kiranya :)

ohhh aku terlupa nak cerita pasal minggu orentasi aku yang kat sini panggil MDS (minggu destini siswa). seminggu masa MDS tu sangat sangat la MENYAKITKANKAN, MEMENATKAN DAN BANYAK BUAT DOSA .haha .tahu tak sebab ape ?sebab kutuk kakak kakak and abang abang PM. sebab diaorang train kitaorang macam budak budak, geram gler tapi lepas abes MDS baru kitorang semua tahu yang segelintir kakak kakak and abang abang PM ni ok rupanya. diaorang ni sporting and friendly ^_^

aku stay kat kolej INTAN and kat tingkat atas sekali .318 !nombor ajaib aku .haha .sebulan kat sini .kaki aku da mula sakit da .kalau nak duduk macam orang tua nak bangun .sakit gler L

dekat sini aku kenal ramai kawan baru. Tapi yang paling mesra and sporting gler budak wings aku. Nana ,ieza ,fiza ,farah ,mira S ,sheham ,zati ,nisa and ann J diaorang pentingkan persahabatan J kalau nak pergi makan ke ,pergi dewan ke ,mesti tunggu sampai semua orang ade baru gerak .awww so sweet .aku teringat dekat member member BS aku .diaorang dulu pon macam tu jugak .arghhh rindunya kat korang :((

budak class aku oke la. Diaorang sporting jugak and semua lecturer yang aku dapat sekarang semua nya oke sangat sangat. Aku pon taka de la rasa takot sangat nak belajar. Alhamdulillah, munglin rezeki aku lagi kat sini. Aku nak mention sikit nama budak budak class aku ehh .hm ,opie ,wawa ,miza ,mira ,husz and ............

husz budak laki paling ok dalam class aku tapi Cuma dia ni perangai ade sikit macam budak budak ,haha J (dia yang suruh mention nama dia kat sini.haha :D)

STOP dulu !aku nak kena pergi kawad ni .next post aku masuk kan gambar pulak ye .muahhh muahhh

Love you olllssss .muahhh muahhh

-mira-

No comments:

Post a Comment