30 November 2011

aku mira -_-

aku mira demam =='

apakah ?yeahhh minggu lepas aku demam yang paling teruk pernah aku kena dekat UiTM ni .demam + batuk + selesema = SEMPUT :( .aishhh betul betul menyusahkan ramai orang .

thanks to sali ,ali ,zana ,kak faz ,kak shaz and kak min <3

why ?haha .sebab diaorang diaorang banyakk tolong aku taw .sayang diaorang ketat ketat <3

- thanks ali and kak faz sebab teman pergi hospital pagi pagi :) susa taw nak dapat member macam ni :)

- thanks kak faz sebab sanggup naik tingkat tiga ,pas turun tingkat tiga ,naik balik tingkat dua pastu turun pastu naik balik tingkat tiga semata nak bagi and amek minyak tok kita .thanks <3 tak tahu nak cakap macam mana da :) thanks jugak sebab urut kan :)

- thanks kak shaz sebab sanggup turun bilik amek makanan bila tahu kita tak makan lagi .sweet gila .thanks sangat :D

- thanks to cik sali sebab bagi guna minyak vick .seboleh boleh diaa suruh guna minyak diaa .thanks to mak diaa jugak sebab amek berat :)

- thanks to zana and husz sebab tolong amek kad matrik yang ditinggalkan oleh aku di Dewan Kayangan .haha .sori ,aku tengah huru hara sampai tak perasan kad matrik jatuh [budak sakit apa pon tak bole ;( ]

- thanks ali kak faz kak shaz sali zana kak min sebab datang melawat BUDAK SAKIT DI BILIK 318 YANG HEBAT LAGI BERGAYA NI :p

oke ,tu semua sebelum aku balik ruma .hari rabu ,dengan cuba kuatkan semangat aku pergi la kelas yang jauh bagai dekat DK tu tapi sampai atas and turun balik bawah ,nafas aku da macam ape da time tu .wawa dengan miza da pelik gila tengok aku macam tu sebab sem lepas aku lek lek je pergi kelas yang jauh jauh tu tapi tiba tiba mula sem ni aku macam orang ape .haha .

and akhirnya aku buat keputusan untuk balik .naik pakcik viva pergi bus stand sorang sorang .sampai sana baru bagitahu member member .amek kaw !sorang sorang bising sebab pergi sendiri .padan muka aku ! :(

sampai di rumah ,aku sangat lembek ,sangat tidak bermaya .esoknya mak aku bawak aku pegi klinik kesihatan yang dekat dengan rumah aku tu .lagi sekali aku dapat gas lepas dapat dekat hospital segamat hari tu .


credit to sakina albukhary kerana menemani aku and amek gambar ni :D

lepas tu aku da oke sikit TAPI benda paling tak best aku dapat kat klinik kesihatan tu ialah ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
6 biji sekali makan selepas makan !!!! bapak ahhh aku dapat ubat nih tak nak macam terkejut gila plak kan .ni baru satu ubat belum tambah yang lain lain lagi .total ubat aku makan sekali 11 bijik .bapak tak suka !da la ubat ni pahit gila gila gila ;(

alhamdulillah setelah seminggu kesakitan ,sekarang aku da semakin oke .da boleh naik DK kesayangan tu tapi tak ade stamina lagi macam dulu .my dear SILAT OLAHRAGA ,sori tak dapat turun training buat masa nih .berpantang untuk seketika ;((

p/s: - also thanks to my mummy ,daddy and all sibling <3
- thanks jugak dekat semua yang call and msg tanya khabar .korang baikkk sangat :D

4 comments:

  1. hahahaha..geleme akk :p.. x kesah la mnde tu sume.. janji awk sehat ye syg :) #xleh blah mkn ubt 6 biji..bapak ah !

    ReplyDelete
  2. hahahaha glamour ehhh :) thanks kak faz .. banyak gila kan .macam da tak sanggup je time tu nak makan tapi mak paksa jugak makan :(

    ReplyDelete
  3. oke aku terlupa letak .hehehe :) soriii

    ReplyDelete