06 November 2011

Thanks :)


Thanks for whom? Thanks to my sister-in-law la J

kenapakah ?haha .thanks sebab kak ikin bagi present dapat result baik untuk sem ni <3

happy pon ade takot pon ade .happy sebab dapat something yang harga dekat rm300 wok .mahal bole !! takot sebab berat tanggungjawab aku lepas ni .yelakan ,lepas nih tak bole a nak study main main lagi .hadiah tu mesti la pembakar semangat aku untuk belajar kuat lagi kan …

kalau part 2 dapat result terok ,tak tahu nak cakap ape K pape pon ,doakan semangat belajar aku tetap ade sem depan ye :p

tertanya tak hadiah ape yang aku dapat sampai harga mahal macam tu ?hehe .mungkin sape sape yang pernah beli pelik kenapa harga diaa bole sampai macam tu kan tapi orang kedai tu cakap harga diaa naik melambung sebab pembekal diaa dekat THAILAND ade masalah penghantaran bila musim banjir sekarang ni dekat sana .

ohhh sebelum tu ,ni la my sister-in-law J

siti noraisikin

warranty letter :p

Hard disk wok .comel tak ?aku punya calour pink :))))))

nak amek gambar sendiri tapi tak cantik :p so carik je la kat google :)


once again ,thanks kak ikin <3


2 comments: