08 November 2011

raya korban :DD


Selamat Hari Raya Aidiladha <3

selamat hari raya korban semua :) semoga segala nilai dan pengajaran daripada hari raya haji ni ,dapat kita gunakan untuk teruskan perjalanan dalam dunia ni :)

raya haji da dua hari berlalu tapi hari ni baru berkesempatan nak update pasal raya haji .untuk pertama kalinya pagi pagi raya aku tak bangun tengok bapak aku pegi semayang raya :p satu malam aku tak boleh tido ,duduk kat luar main game satu malam .pukul 6.30 lepas subuh terus tidur sampai la pukul 10 lebih bila mak aku gegar bilik suruh bangun .haha

bangun je pegi dapur ,ade family kak ipo aku .bapak aihhhh ,malu bebenor tapi tahan je .lepas tu kak ikin ajak pegi masjid ,nak tengok abah sembelih lembu yang telah dibantu oleh along ,abang and orang orang masjid .

so dengan malas nya terpaksa la bersiap bagai .siap ala kadar je sebab da lambat .takot lembu semua da siap sembelih .sampai je sana ,bapak aku baru nak siap siap sembelih lembu yang ke berapa nta .

sebenarnya ni kali pertama aku tengok lembu kena sembelih depan mata .rasa sayu je hati bila tengok lembu tu mendengus masa nyawa tinggal nyawa nyawa ikan tu :|

oke la ,jom tengok tengok gambar :) sikit je .yang lain tengok kat fb ehhh .muahhhh muahhh <3
with kak ikin and baju yang diberi oleh diaa <3
thanks kak ikin .cantik jubah tu :D

kakak sangat tidak takot tengok lembu yang baru disembelih tu :)

abang sangat focus tengok orang sembelih lembu sampai tidur pon mengigau nak tengok lembu .hahaha :D

mak abah and jaja :)

muka kuh yang sangat tak boleh bla masa tengok lembu itu disembelih .hahaha :P



3 comments:

  1. Dah join GA sy ?
    Klu belum, jumm laa join skrg !
    Ade hadiahhh . Hiii :D

    ReplyDelete
  2. dear ,GA means what ?sorii tak tahu .hehe

    ReplyDelete
  3. dear yasmin :) da tahu .give away ehhh :) tapi macam mana nak join ek ?hehe

    ReplyDelete