20 September 2011

berita -_-


berita sedih dan gembira dalam satu masa

aku baru je dari meeting silat ,meeting tu wan yang ketuakan .wan cakap dia nak jumpa sebab nak bagitahu carta organisasi and nak cakap pasal latihan and karisma .wan bagitahu presiden ,naib presiden and setiausaha je .dia bagitahu yang presiden ateng .aku tak pernah jumpa lagi sape si ateng ni sebab dia budak degree yang baru masuk tapi senior silat olahraga la .lepas tu
dia bagitahu naib presiden
and
naib presiden tu AKU !!.wan betul betul da kenakan aku .ari tu dia da cakap da yang dia akan bagi aku jawatan yang besar .betul sey mamat ni .geram !! bengang gle dengan zana , dia perli perli ,ni belum lgi sali and ali perli lagi ;((

setiausaha pulak ,jay cakap
NUR SYAZANA ADILAH BINTI MOHD NORZEHAN

yeahhhh !!!! aku suka .haha .at lease aku tak payah la kena berurusan dengan orang lain :p
oke itulah berita gembira yang aku dapat kejap tadi .

berita sedih pulak ....
balik dari meeting aku terus pergi bilik MISS NOOR nak tengok carry mark .frust gler bila jumpa miss dia cakap , 'kenapa awak punya assigment tak buat transaction ?' ...
arghhh miss cakap mcm tu je aku terus tengok assigment tu .argghhhhh aku lupa gler nak print time tu .seriously !!!!! aku rasa group aku je yang dapat markah paling rendah .dapat 78 over 100 ;((((( budak budak lain dapat 90 lebih aku just dapat 78 jerk .arghhh tak tahu nak cakap ape and untuk account aku just dapat carry mark 35 over 40 :( kalau assigment aku tak careless mesti aku bole dapat lagi tinggi .aku duduk final tenang je hati :((((

lepas tu pergi pulak bilik MADAM ROHA nak tengok carry mark MGT .aku dapat 31.95 over 40 .terukkkkkkkkkkk !!!!! aku kena skor gle gle dekat final kalo nak dapat A :((

korang doakan aku dapat buat yang terbaik tok final ni :(

No comments:

Post a Comment