25 September 2011

panjang umurmu :D

happy birthday !!!!

hahahaha .apakah ?hari ni birthday dua orang yang aku sayang gila .tapi dua dua aku just dapat wish je ,tak dapat jumpa pon sebab aku terperap kat UiTM ni .aku harap pada umur yang baru ni mereka mereka akan sentiasa bahagia di dunia dan di akhirat .semoga merea mereka ni di panjangkan umur dan di murahkan rezekii :)

siapakah mereka ??hahaha .macam suspen je ehhh .tak pon :P hehe .tengok kat bawah ni ,oke :)))

siapakah ?haha .ni la my sweety aka my niece :)
ADRIANNA NUR NAJIHAH AZIZAN
hari ni genap umur dia 5 tahun :) sekejap je rasa .
semoga dia membesar dan mejadi remaja yang baik baik :)
love u lahhhh :DD

ayoooo siapakah ini ?hehe .she's my budyy :))
NUR ATHIRAH RASID
hari ni genap umur dia 18 tahun .da boleh enjoy la diaa ,da besar kan .hehehehe .
aku panggil diaa TITI or TYRAM .heheehe .
btw ,all the best titi .jgn lost contact ehhh .
syg awak la :DD

No comments:

Post a Comment