21 September 2011

-,,-

meresap !!!

apakah ?aku baru je lepas baca dua belog perempuan yang suka ,sayang and cinta ke dekat seorang yang boleh dikatakan PLAYBOY ni .hm ,rasannya macam tak keterlaluan kot aku cakap macam ni .

sekarang ni aku terasa sangat sangat sangat lah benci pada LELAKI yang ingat diaorang ni macho sangat .sorry to say la TAPI kenapa diaorang ni suka sangat nak main mainkan perempuan ???!!!

mulot diaorang senang je mengeluarkan kata kata cinta yang palsu tu AND yang perempuan pulak kenapalah senang sangat na cair dengan semua tu .KENAPA ?korang tahu ,benda ni pon terjadi dekat aku .aishhh terasa bodoh nya diri .

oke! back to our story ,aku baca dua belog perempuan yang aku rasa sangat sangat sayang kot dekat lelaki ni .ohhh yeahhh memang sayang aku rasa sebab dua dua cakap CINTA MATIKUH .haruske ?hmmm ,nta la TAPI itulah perempuan ,kalau da suka ,da sayang dekat sorang lelaki tu susah sangat nak dibuang TAPI kenapa LELAKI suka sangat mainkan perasaan perempuan .KENAPA ?

ehh ,kenapa lelaki tu tak tahu nak jaga hati perempuan perempuan ni .dalam satu masa berCOUPLE bagai dengan ramai perempuan .tak tahu ke kitaorang ni pon ade perasaan !kenapa bila korang yang dipermainkan korang da marah macam ORANG GILA tapi bila kitaorang ni perempuan yang kena korang buat tak endah je !!!

aku sangat sangat la geram .aku sangat sangat sangat la kesian dekat dua perempuan atau mungkin lebih kot yang kena main main dengan LELAKI ni !! aishhh ,aku masih lagi bole guna bahasa yang baik lagi kalau tak ko memang saje je carik MAKI aku -,,-

korang ,aku ade member kepada member aku .dia lelaki jugak ,dia pernah cakap ,dia da couple dengan sorang perempuan ,dia akan kunci perempuan tu and buang kunci tu dekat laut .sweet kan ?maksudnya dia tak kan tengok perempuan lain bila dia da pernah sayang kan dekat seorang perempuan TAPI kenapa tak semua LELAKI macam tu ?kenapa kebanyakkan lelaki PERLU mainkan perasaan perempuan ??

SUMPAH !aku tak ade jawapan untuk itu .kalau korang terasa korang lelaki tolongla bagi kitaorang ni yang perempuan jawapan yang sebenar :(

p/s: perempuan ade jugak suka memainkan perasaan lelaki TAPI kebanyakkan nye lelaki kan ?semoga lelaki dan perempuan sekarang terbuka hati untuk berubah *_*

No comments:

Post a Comment